آیا می توانم بیماران مبتلا به ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1.8
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، اما در طول دوره از آن بیماران دچار درد است. بنابراین برای برخی از بیماران می خواهند به آن را متوقف کند، اما امکان پذیر است؟ آیا می توانم به بیماران مبتلا به ESRD جلوگیری از دیالیز پس از فراز سطح کراتینین خود را به 1.8؟

پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند موثر کار می کنند، به طوری که سطح کراتینین را افزایش داد. این یکی از نشانه های بیماری کلیه است، اما می تواند درجه آسیب عملکرد کلیه reflet نیست. بنابراین پس از دیالیز، حتی سطح کراتینین را کاهش داده، آن معنا نیست که بیماری کلیوی را بهتر می رود. از آنجا که دیالیز می تواند فقط بخشی از عملکرد کلیه جایگزینی، می تواند کمک به تخلیه سموم از بدن بیمار اما می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر نیست. اگر شما آن را متوقف کند، سطح کراتینین شما را افزایش می دهد دوباره. بنابراین شما باید شرایط را دوباره و دوباره.

اگر می خواهید به خلاص شدن از شر اگر آن را، شما باید برای پیدا کردن درمانی دیگری است که می تواند مفید باشد برای درمان بیماری خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری کلیه است، با کمک از آن را بیشتر و بیشتر بیماران شده است از آن خلاص شوید و یا حداقل کاهش بار آن است. پس بیشتر و بیشتر بیماران شروع به درخواست کمک از آن است. اما برای آن است که یک روش درمانی جدید است، پس از آن شده است به سراسر جهان گسترش یافته است. I هاپ می توان آن را توسط مردم در اطراف هر گوشه از جهان شناخته شده است و کمک به بیماران بیشتر رایگان از درد ناشی از بیماری کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد ESRD و روش درمان آن، مثل دیالیز و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، قابلی ندارد به مشورت پزشکان آنلاین ما و یا به ما ایمیل با اطلاعات در مورد جزئیات خودتان. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم بیماران مبتلا به ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1.8





:: برچسب‌ها: دیالیز، کراتینین به سطح 1 , 8، می تواند بیماران با ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: